Nej, nu är det höst

I går efter jobbet slängde jag ihop en stickad tröja.


Men inte med stickor och garn utan med fädigstickat tyg och symaskinen, enklare så.

Vi har fått in galet mycket fina höstmodetyger på jobbet. Det är nästan så att man vill köpa av alla.. Men det funkar inte riktigt så, måste ju ha tid att sy av allt också. Bara köpa tyg för att lägga på hög är något jag försöker undvika in i det sista. Försöker. Men jag har spanat in ett rutigt tyg som ska bli jacka. Kanske redan på söndag? Om jag beställer regn till söndag så har jag gott om tid att göra jackan färdig. Så får det bli.

Kommentarer
Mia säger:

Ser bra ut karin=)=)En riktigt härlig höst tröja!!Får börja göra beställningar av dej snart då jag är för lat att skapa själv!!Tänkte köpa mej en overlock snart jag med så hojta om du vet nån till salu!!!

2011-09-02 | 12:36:47
Bloggadress: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback