Små ord

Jag citerar Moas mamma:
 
"De första Moa gjorde imorse va å kuta ner å hämta mössorna å sa att “Karen” hade sytt dem.. Å jag va tvungen å känna 3 ggr hur mjuuuukt tyg de va på insidan stod hon å babbla om. Å sen tyckte hon de va roligt att “Karen” visste att Moa tyckte ju väldigt mycket om rosa… Tokfia…"
 
Ska även tillägga att Moa trodde jag var Nicklas mamma i somras. Kan ha att göra med att Nicklas satt med barnen och blåste ballonger. Vi säger så.
 

Och när Klara och Herman fick sina juklappsmössor blev de så imponerade att tomten visste deras namn.
 
Barn alltså.

Kommentarer
Ida säger:

Visade Moa precis och hon hälsar att hon även tycker om rött nu! :) Haha...

2012-02-21 | 12:11:41
Bloggadress: http://idanylen.wordpress.com
NinaBF säger:

Barn är underbara! Det är så kul att göra saker till dem för de säger verkligen vad de tycker och oftast värmer det. Jag gillar dina wordfeud-mössor, är det strykmärken eller applikationer?

2012-02-22 | 11:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback