Har du bröd?

En anka kommer in till en bar och frågar bartendern:

-Har du bröd?
-Nej, svarar bartendern.
-Har du bröd?
-Nej
-Har du bröd?
-Nej
-Har du bröd?
-Nej!
-Har du bröd?
-Nej jag har inget jävla bröd! Om du inte kniper igen näbben spikar jag fast den i bardisken!
-Har du spik?
-Nej
-..Har du bröd?

Jag däremot, jag har alltid bröd. Och jag är trött på att ha fula brödpåsar som ligger och skräpar i köket.

Så jag sydde mig en brödkorg. Vi fick in det här roliga tyget på jobbet här om dagen, kunde inte passat bättre i mitt röda kök.

Blev inspirerad av min kollega Maria, hon gör tokfina brödkorgar som hon säljer. Fast hennes är mer avancerade, de håller brödet varmt.


Kommentarer
Maria säger:

Mycket Väl godkänd:) Ja du har rätt att vara avundsjuk på gårdagskvällen, har nog aldrig åkt i en mer perfekt backe. Ha en bra ledig dag.

2012-02-24 | 09:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback