Nu var jag väl lite väl hård

Klart vargen ska få en promenad.

Det fick bli med tofflor på.

Det brukar vi annars bara använda när det är skare och vi är ute på dragtur, för att undvika skärsår. Doris märkte inte att hon var utan dragsele och jag utan skidor, hon hade inte ens tid att kissa när vi kom ut utan satte igång och springa och dra i kopplet som aldrig förr. Får hoppas på mildare väder snart, så hon får dra på riktigt.

Vi busade lite på isen. Tänkte försöka få lite fina bilder, men såklart tog batteriet i kameran slut. Det var kanske tur, hade förmodligen förfrusit foto-handen annars.

Kommentarer
Therese säger:

Hej! Jag ville bara säga att jag har kikat runt i din blogg på alla kläder du syr själv och jag är väldigt imponerad. Googlade på att sy kläder själv för jag är själv sugen på att börja sy så ville få lite inspiration. Och då hittade jag din blogg och den gav mig mycket inspiration att sy kläder till både mig och min dotter. Tack för det :)

Mvh

2012-02-07 | 14:25:03
Bloggadress: http://theresejoline.blogg.se/
Carolina säger:

Tittar in och måste hålla med föregående kommentar! Inpirationen flödar, synd bara att man inte har en symaskin ännu. Men nu får jag skynda på inköpet av symaskin en aning. :D

2012-02-07 | 23:12:31
Bloggadress: http://www.carolajnastankar.se
Therese säger:

Sv: Tack, det kan behövas. Tyckte jag var duktig och sy på slöjden i högstadiet. Men nu vette fan. Min symaskin är utlånad för tillfället men så fort jag får hem den igen så ska här sys. Fast måste köpa lite tyg fört. :) Har dåligt med klädtyger

2012-02-08 | 18:17:53
Bloggadress: http://theresejoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback