Kunde inte hålla mig borta

Tog vägen förbi jobbet idag efter stranden, för förra veckan fick jag ett sms av en kollega att vi fått in nya fina stuvar. Och javisst Jessica, de var tokfina.
 
Annars ber jag om ursäkt för att jag inte uppdaterat här så ofta på senaste tiden, men jag har ju faktiskt semester. Hade bland annat tänkt berätta om midsommarfirandet och visa ett gäng linnen som jag sytt... Det är tanken som räknas? Jag ser ju att många av er inte ger upp utan är in och kikar här dagligen. Men det finns ju så mycket roligare saker att göra på semestern än sitta vid datorn. Förlåt. Jag ska bättra mig!
 
Kan börja med en bild från dagens lunch på Gültzauudden. Skuggan till höger behöver ni inte bli rädda för. Det är bara jag.

Kommentarer
Maria säger:

Vad har du för specialtjänst inte har jag fått något sådant SMS ;)

2012-07-18 | 17:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback