51 dagar kvar

Tills vi åker till Mallis! Inte för att jag håller räkningen eller så..

Men lite förberedd vill man ju vara, så jag köpte mig ett par shorts på HM:

Sedan när jag kom hem såg jag ju, att det är något som saknas på dem.

Nitar.

Så som så många gånger förut pillade jag loss nitar från ett bälte jag köpt på Dollarstore. Dem satte jag fast på ena framfickan med hjälp av ögonmått och pincett.

Jag har ett annat nitprojekt på gång också, en jacka. Men där har jag kört fast på just nitarna. Kan inte bestämma hur många jag ska ha på ryggen. Så jag rådfrågade grannen, hon sa mer. Men jag vet inte. Kanske skulle rådfråga er också?

Kommentarer
Josefine säger:

Hej!



Jag har sett att du är superduktig på att sy ryggsäckar. Jag skulle vilja designa en egen och undrar därför om du skulle kunna hjälpa mig att sy denna om jag skickar en skiss på hur jag vill ha den? Självklart kommer du få ersättning för detta!



Låter detta intressant? Mejla mig!



Med vänliga hälsningar,

Josefine Karbin

2012-03-28 | 11:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback