Snel hest

Lördag morgon och jag ger mig iväg till jobbet..

Men jag är inte bitter, förra helgen var ledig helg. Solig helg. Rolig helg.

Vi var ute i Rutvik och grillade.

Och jag gjorde en glädjande upptäckt, jag har inte längre kortast ben i gänget. Nöjd. Eftersom man inte ser mina fötter, så skulle ju mina ben kunna fortsätta i all evighet. Vi säger så.

Är man inte cool så säg?

Märkligt det där, hur tuff man blir i solisar.

Och ju större desto bättre.

Barnen byggde snöhäst.

Elias var lite otålig, ville sitta uppe på hästen långt innan någon annan kunde gissa att det skulle bli en häst.

För Anders var det oklart om det var en skoter eller häst, ganska länge.

Här tar vi en paus i hästbygget och visar var kiosken ligger.

Men tillslut så:

Proportionerna blev det lite si och så med, brukar väl inte vara riktigt såhär lätt att nå öronen när man sitter på hästen.

Snel varg.

Snel... ren?

Kommentarer
Kristina säger:

Varg i renakläder?

2012-03-17 | 12:52:16
Karin säger:

Där hade en särskrivning inte varit helt fel ;)

2012-03-17 | 23:37:58
Bloggadress: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/
Gofisens mormor säger:

Tur att du finns moster Karin annars fick jag inte se så många fina bilder på Gofisen.

2012-03-20 | 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback