3 x shorts

Ledig dag = pack- och sydag.

För vet ni vad? Imorgon åker jag och mor till solen!

Och då måste man ju ha shorts.

Jag sydde mig tre par, hade egentligen bara tänkt göra ett, men toilen jag sydde i svart lakansväv blev så bra att jag gjorde dem färdiga. Och jag tänkte, lika bra att göra ett tredje par, går ju av bara farten. Jag återkommer med fler bilder efter semestern. Det blev lite ont om tid nu.

Nu ska jag skynda mig att sova, så jag orkar jobba några timmar imorn innan vi åker. Det där med att skynda sig att sova brukar ju gå lysande..

-- Tidsoptimisten Karin

Kommentarer
Erika säger:

Heeej!

Du vad har du använt för mönster? HAR du använt ett mönster? Vill sy mängder med shorts i sommar men har inget bra mönster att använda än... =)

2012-05-31 | 15:07:44
Bloggadress: http://erikaetc.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback