Gofisen vs. kräftorna 1-0

Jag testar väl min egen mat först.
 
Den var ju inget vidare god..
 
Om jag tar en kräfta, och gör det jäkligt snabbt, då kanske ingen märker?
 
Osynlig.
 
Nog var det någon som märkte alltid, men hon tycke det var roligare att fotografera barnet än att säga åt honom att sluta dreggla ner alla kräftor.
 
Sedan insåg han ju att min vegschnitzel var godast, och åt upp nästan hela. Föräldrarna påstår att jag har dåligt inflytade på honom, men jag kan väl inte rå för att han har god smak? En kom-ihåg-till-mig-själv: ta med fler nästa gång (så att både du och Gofisen blir mätta).
 
Glömde visst att fota resten av gänget, det var inte bara jag och Gofisen som var på kräftskivan. Men det kanske var lika bra, för vi hade inga hattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback