Många byxor blir det

Har sytt mig ett par i kamoflagetyg, samma modell som de här, de här och de här. Fast just dessa gjorde jag lite längre. Lite höstigare med mer tyg, tror jag att jag tänkte.
 
Och ett par i leopard. Det gick ju inte att låta bli att köpa de här fina viscosetrikåerna när vi sålde ut dem för halva priset på Ohlssons. Omöjligt.
 
Även de här fungerar bra att kavla upp, om man ska ut och gå i lågvattnet till exempel. Medan man väntar på högvatten. 
 
Gick riktigt bra att hjula i dem också.

Kommentarer
Sara säger:

Du gör så fina snygga plagg 😃
Vart hittar du mönstren eller gör du dem själv?
Med vänlig hälsning, Sara

Svar: Tack! Jag ritar de flesta mönstren själv, men ibland ritar jag av färdiga plagg eller köper Burdamönster =)
Karin Widén

2013-09-01 | 16:45:49
Anna säger:

Hejsan!
Supersugen på att sy ett par såna här byxor, men vill ha rakare ben. Har du något tips? Har inte så mycket syvana nämligen! :) Superbra blogg!

Svar: Hej!
Har du några byxor du kan rita av och använda mönstret ifrån? I så fall är det det allra enklaste =) Tack så mycket!
Karin Widén

2013-11-06 | 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback