Now you see me, now you don't

Sydde mig en kamouflagejacka av en bomullsstuv från Ohlssons, ärmarna är av en vindstuv. Har fodrat den med ett lager shetlandsull, inte så jättevarm alltså. "Aha, en svampplockarjacka" sa mamma. Ehm, ja nog får väl jackan ge sig ut och plocka svamp om den vill, jag tänker då inte följa med!
 
Dekorerade fickorna med mörka silvernitar som jag pillat lös från ett bälte (som jag egentligen gillade), för att dagarna efter hitta mörka silvernitar till försäljning på Dollarstore i Boden. Murphy är här?
 
Har ni sett så snyggt reflexband, svart. För något år sedan köpte jag ett par metrar på Kinnagarn, har ångrat att jag inte köpte fler. Men igår hittade jag likadant fast fem centimeter brett, 98:-/m, nästan gratis. På B-Brodyr i Boden. De har tygutförsäljning där nu, så jag kom ju såklart hem med ett par metrar tyg också.

Kommentarer
Anonym säger:

Vad har du för mönster till jackan, och vart har du hittat det?

Svar: Jag har ritat mönstret själv.
Karin Widén

2013-02-12 | 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback