Välkommen hem!

Du har varit saknad! Lånade i och för sig mammas symaskin, som en gång i tiden var min. Men den har inte riktigt lika fina egenskaper som min egen ögonsten.
 
Se så vacker.
 
Nu ska jag ta tag i allt syande som gått förlorat när maskinen varit på reparation. Och den här stackars bloggen ska inte heller behöva vara så tyst längre.
 
Kanske inte ska skylla allt på symaskinen, overlocken har ju faktiskt fungerat felfritt..
 
Kan hända att det är någon annan som tagit en del av min tid också.
 
Och några typ, vara-ute-och-njuta-av-att-det-snart-är-sommar-aktiviteter.

Kommentarer
Mia säger:

Naaaawwww=)

Svar: =)
Karin Widén

2013-05-16 | 18:24:23
Bloggadress: http://www.miahh.blogg.se
Elli säger:

=)

2013-05-18 | 07:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback