Väskbeställning

 Fick en beställning på en väska här innan jul:
- Du vet den du har på bloggen med flera dragkedjor.
- Eh, nej?
 
Men som tur är gick det ju att leta upp den hon menade.
 
 
 
 
 
 
 
 
    
  
 
Sedan var det bara att försöka komma ihåg hur jag sytt den, vilket inte var det lättaste.. Man tycker ju att om man sytt en en gång så är nästa enkel, men nej inte så värst. Efter lite felklipp fick jag ihop den, och den blev ju till och med mycket snyggare än sin föregångare. Nästan så att jag hade svårt att släppa iväg den. Främsta anledningen till det är materialet, använde ett mycket stadigare fuskskinn till denna. Gjorde även snyggare fästen till axelbandet.
 
 
Får väl se om jag gör en ny till mig själv. Haha nä, förmodligen inte. Har redan 711 nya väskidéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback