Dinosaurieväska

 
Sydde mig en brun väska här om veckan. Jag som inte ens gillar brunt speciellt mycket. Men jag tycker om den lite slitna looken på det här fuskskinnet, det finns i mörkgrått också, så det blir nog en till väska snart.
 
 
 
 
 
      
 
       
 
Jag fodrade väskan med dinosauriefoder. Har länge funderat på vad den söta lapptäcksstuven skulle bli.
 
 
 
Jag har burit runt på den här bruna väskan i en vecka nu. För att vara en tjej med en miljard väskor byter jag väska väldigt sällan. Skulle verkligen behöva hitta på någon smart väskförvaring, nu har jag alla intryckta i en alldeles för liten garderob. Jag orkar sällan gräva långt in där så jag vet knappt vad jag har. Någon som har något bra tips?

Kommentarer
Maja säger:

Jösses vad fina väskor du gör, jag gillar brunt ;)

Svar: Tack, haha vilken tur!
Karin Widén

2014-10-28 | 08:49:28
Bloggadress: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Jill säger:

Hej. Jag har varit väldigt sugen på att börja sy mina egna kläder. Största anledningen är att "vanliga" kläder inte passar. Vi i fitnessvärlden har i princip bara Freddybyxan att ha på oss. Den suger dock i kvalité. =(

Svar: Hej Jill, där har du ju en bra affärsidé. är nog fler än du som upplever samma problem =)
Karin Widén

2014-10-28 | 14:01:01
Bloggadress: http://rokkajill.blogg.se
Linda säger:

Älskar denna bruna väska! Är lite sugen på att sy ett exemplar själv.. Har du någon beskrivning någonstans som man kan titta på? :)

Svar: Tack så mycket Linda! Jag har tyvärr inte gjort någon beskrivning till den här, men det är en väldigt enkel modell. Kan du kanske se från bilderna hur du ska sy den? Den är 38cm bred, 32cm hög och botten är 10cm. Lycka till!
Karin Widén

2015-08-12 | 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback