Babynest

 
På jobbet säljer jag nästan dagligen material till babynest, har blivit riktigt populärt att ha till sina bebisar. Jag kan ju förstå varför, ser ju hur mysigt ut som helst att krypa ner i en.
 
 
Jag hade aldrig sytt något själv, men alltid tänkt att det skulle vara roligt att prova. Så när Johanna frågade om jag ville sy ett till henne var svaret givet. 
 
 
Jag använde vadd på rulle till botten och kuddstopp till kanten runt om, tror det är enklare än att bara använda det förstnämnda. Yttertyget är en lapptäcksstuv och innertyget är lakansväv.
 
Och ja, det var kul, så jag syr gärna fler om någon vill beställa. [email protected]

Kommentarer
Anonym säger:

Hej!
Jag gogglade "sy babynest" och hamnade på din blogg då. Vilket fint babynest du har sytt! Kan du tänka dig att sälja det eller vad skulle du ta för att sy upp ett nytt? :) ha en bra dag. Mvh Sara

Svar: Tack så mycket Sara! Det på bilden är redan sålt. Jag tar 500:- för dom men just nu har jag svårt att säga någon leveranstid då jag har fullt upp med en enmånadersbebis här hemma. När behöver du det?
Karin Widén

2015-08-22 | 08:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback