Comeback

Eller återfall?

Jag hade en period där allt var stjärnor för några år sedan. Nu verkar det vara påväg tillbaka, gjorde mig en kuvertväska i fuskskinn där jag skar ut stjärnor i olika storlekar. Bakom stjärnorna sydde jag fast ett blåmetallic-tyg från Ohlssons.

Gjorde den "hög" så man viker den på mitten när man stänger den. Sydde in magneter för att den skulle hållas ihop. Det gick sådär. Skinnet är för tjockt och magneterna för svaga. Slaktade de magneter som blev kvar när jag gjorde dessa. Tänkte det skulle bli en budgetvariant till vanliga magnetlås. Det är tanken som räknas?

Fodret är av vanlig lakansväv, i det gjorde jag en liten dragkedjsficka.


Kommentarer
Lisa säger:

Åh va fin jag vill oxå ha en sån =)

2011-11-07 | 06:56:18
Karin säger:

Det skulle vi kanske kunna ordna =)

2011-11-07 | 22:51:06
Bloggadress: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback