Paisley 2.0

Tjat, tjat, tjat. Jag snöar in på saker, jag ändrar litegrann och ibland gör jag precis likadant. Men i annat tyg. Kanske inte så kul att se samma saker här på bloggen jämt och ständigt. Men nu är det faktiskt så, att man kan inte ha kul jämt.
 
Modellen är densamma som den här och påminner såklart om den här och den här.
 
Det är väl heller ingen som blir överraskad när jag skriver att det är två stuvar jag använt mig av?
 
Tyget har ni ju också sett liknande förr.
 
Men den här gången lovar jag att det inte ska stå paisley lika länge högst upp på bloggen. 

Kommentarer
Boella säger:

Nä, va bra! Man skulle ju som vilja se den där grejen med fjäril baki ryggen som skymtade på Instagram förra helgen...

Svar: Se så, på din begäran!
Karin Widén

2012-11-23 | 09:02:17
Bloggadress: http://boellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback