Pengarna i madrassen

Eller i kuddfodralet.
 
Kan hända att jag fyller kuddfodralet med mer än bara pengar, nu när jag sytt om det till en väska. Mobil, låsspray, solbrillor och sådana där viktiga-att-ha-med-sig-prylar. 
 
Vi har dessa kuddfodral med fototryck på Ohlssons, finns med fler gamla kändisar på, men jag tänkte det skulle vara snyggt att ha just Marilyn på axeln.
 
Gjorde hål med öljetter i sidorna och trädde kedjor genom. Dem sammanfogade jag med en bit fuskskinn med nitar på. Har gjort sådana axelband på två väskor tidigare. Fodret är en stuv, som jag även sytt shorts utav. 

Kommentarer
Boel säger:

Jag tänker härmas... Köpte ett sånt kuddfodral i söndags. Btw så skulle jag vilja be dig om en sak. Om det någonsin dyker upp något Elvis-tyg bland stuvarna eller någonannanstans så skulle jag vilja att du/ni (har pratat med Jessica och Maria också, och det visade sig att det nyss funnits ett som Jessica la rabarber på)la undan det åt mig. Känner att jag verkligen skulle behöva ett Elvistyg.

2012-10-22 | 22:12:53
Bloggadress: http://boellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback