Syprojektet IX

Den här gången blev syprojektet ett par kamouflageshorts. Fast när de ska användas vet jag inte, det är ju inte direkt varmt ute. Får kanske ha underställ under. Eller köpa mig en resa till ett varmare land. 
 
Jag sydde shortsen i kamouflagetwill och har använt samma mönster som när jag sydde de här.
 
 
 
 
 
 
Jag började med att fota hur jag gick tillväga så bra, sedan vet jag inte vad som hände. Eller ja det vet jag ju, jag slutade fota. Varför vet jag däremot inte. Här är det jag fick med:
 
Bakfickorna och gylfen gjorde jag såhär.
 
Allt material är en gåva från Ohlssons tyger och det här inlägget är ett samarbete med Tygbloggen.

Kommentarer
Madeleine säger:

Jättefina, och mycket snyggt sydda!

Svar: Tack så mycket!
Karin Widén

2013-07-24 | 14:59:43
Bloggadress: http://ragstocouture.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback